Salg & Marketing

 

 

Sælgerkursus for sælgere ude "i marken".

 

Kurset tager udgangspunkt i den enkelte medarbejder - hvor "Training on work" er grundstenen.

D.v.s. at vi tager med sælgeren på kundebesøg efter en kort teoretisk gennemgang af de vigtigste begreber og værktøjer.


Ude hos kunden observere vi, og udmiddeltbart efter besøget bearbejdes de observationer vi har foretaget sammen med sælgeren.

 

Den teoretiske gennemgang kan gennemføres i grupper op til 10 personer, hvor selve træningen er individuel med her enkelt sælger.


 

Telefonsalgskursus;

 

Kurset henvender sig til såvel nye som gamle telefonsælgere. Formålet er, at få konverteringsgraden fra emne til salg til at stige.

 

Der undervises i grupper af max. 10 personer. Dagen er tilrettelagt med teori de første ca. 2 timer, og derefter udringning i ca. 3 timer. Efter dette tilbage i teorilokalet hvor de indhentede erfaringer drøftes, nye mål sættes og dagen slutter med yderligere udringning.

 

Det optimale udbytte af kurset fås ved, at man mødes en halv dag ca. 3 til 4 uger senere, for at sikre, at fokus stadig er på de nyindlærte ting.

 

Flg. overskrifter danner baggrund for den teoretiske undervisning.

 

  • Fordomme/forhindringer/barrierer/blokeringer
  • Indledning på samtalen
  • FREM (salgsteknik).
  • Værktøjer til udringning
  • Konkurrentinformation
  • Udarbejdelse af manuskript
  • Planlægning og forberedelse        
  • Øvrige uløste barrierer og problemstillinger i.f.m. udringning.




 



 

 

 

 

 

 

 

 


"Den lærende organisation" danner grundlaget, således at virksomheden kan forsætte udviklingen både under og efter samarbejdet med European Consult.

 

 

 

"Dont work harder,

work smarter"

EUROPEAN CONSULT (RASK&NIELSEN GROUP)